تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
۰
plusresetminus
امام جماعت مسجدالرسول (ص) گفت: سخنرانی‌های بصیرت‌افزایی با موضوع‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی و دینی جزو اولویت‌ برنامه‌های روزانه مسجدالرسول (ص) است.
پرداختن به جهاد تبیین همراه با سخنرانی‌های بصیرت‌افزایی اولویت است
حجت الاسلام و المسلمین منصور رئیسی در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی «راه آرمان» از جیرفت، ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: در ماه رمضان، ویژه برنامه‌های مسجدالرسول (ص) شامل نمازجماعت، جزء خوانی قرآن، جشن میلاد امام حسن (ع)، ارتحال حضرت خدیجه کبری (س)، مراسم‌های شب‌های قدر، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر است.
 
امام جماعت مسجدالرسول (ص) افزود: نمازگزاران این مسجد، نمازهای یومیه را در طول ایام سال، به صورت جماعت، اقامه کرده و نماز جماعت این مسجد، در ماه مبارک رمضان، رونق خاصی دارد.
 
حجت الاسلام رئیسی با اشاره فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با قاریان قرآن در ابتدای سال جاری، بیان کرد: کرسی تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در مسجدالرسول (ص) با حضور قاریان و ۴۰ تا ۵۰ نفر از نمازگزاران، از ساعت ۱۶:۳۰ درحال برگزاری است.
 
وی سخنرانی کوتاه بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوع‌های دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و مسائل روز، با هدف بالا بردن بصیرت نمازگزاران را مهم ارزیابی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و همت مرکز نیکوکاری، هیأت امناء و پایگاه بسیج، مراسم‌های ارتحال حضرت خدیجه کبری (س) و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور گسترده نمازگزاران در مسجد برگزار شد.
 
معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت، اظهار کرد: در مسجدالرسول (ص)، مراسم لیالی قدر از ساعت ۲۲ با قرائت قرآن کریم شروع شده و با مناجات امیرالمومنین (ع) و دعای مجیر و جشن کبیر، سخنرانی امام جمعه و حجت الاسلام قدیمی‌نژاد و مداحی ادامه پیدا کرده و با قرآن به سر خاتمه می‌یابد.
 
حجت الاسلام و المسلمین منصور رئیسی موضوع سخنرانی روزهای قبل از آخرین جمعه ماه رمضان را درمورد ضرورت شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس، اعلام کرد و گفت: در راهپیمایی جهانی روز قدس، هیأت امناء و نمازگزاران حضور ویژه‌ای دارند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcdos0fnyt0s96.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما