تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵
۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جیرفت خبر داد؛

استخدام سعید افروز قهرمان مسابقات پارالمپیک

عبدالرضا موسوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جیرفت در مراسم تجلیل از سعید افروز قول مساعد برای استخدام این قهرمان طلایی مسابقات پارالمپیک داد.
استخدام سعید افروز قهرمان مسابقات پارالمپیک
به گزارش آرمان کرمان از جیرفت؛ در این جلسه اقدام زیبا و تحسین برانگیز مهندس عبدالرضا موسوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شهرستان جیرفت در تجلیل از سعید افروز قهرمان پارالمپیک در جهت استخدام این نخبه ورزشی صورت گرفت.
مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان طلایی پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک توکیو با حضور جمعی از مسئولین که در جلسه حضور داشتند در محل شرکت کشت و صنعت جیرفت برگزار شد.
در مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان طلایی رقابت‌های پارالمپیک توکیو که شماری از مسئولان جیرفت حضور داشتند مهندس سید عبدالرضا موسوی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت جیرفت به وجود استعدادهای درخشان ورزشی در بین جوانان جیرفتی پرداخت و گفت: موفقیت سعید افروز باعث افتخار آفرینی شهرستان جیرفت شده است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جیرفت افزود: سعید افروز به عنوان نماینده ورزشی ایران اسلامی پرچم پرافتخار کشورمان را در یک میدان بین‌المللی به اهتزار درآورده است.
موسوی با اشاره به پیام مقام معظّم رهبری مدظله العالی، خطاب به قهرمانان مسابقات پارالمپیک، گفت: چه ملاک و معیاری از این بهتر که رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیام خود از این قهرمانان تشکر و از آنها به عنوان مدال آوران سرافراز یاد کردند.
وی بیان کرد: سعید افروز به عنوان اولین جیرفتی است که در طول تاریخ هفت هزار ساله این منطقه چنین افتخاری کسب کرده است و این نقطه عطفی در شروع ورزش منطقه جنوب استان کرمان خواهد بود.
مهندس موسوی از حمایت و همراهی نخبگان ورزشی منطقه گفت و اظهار کرد: حمایت و همراهی ورزشکاران باعث رشد و امید بیشتر این قشر می‌شود و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت کشت و صنعت جیرفت این مراسم را برگزار کرد تا گوشه‌ای از این حرکت ارزشمند سعید افروز را ارج نهیم.
وی افزود: همه ما موظف هستیم که از ایشان برای پیشبرد اهداف ورزشی و افتخارآفرینی‌های مجدد حمایت کنیم.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcc0sqsi2bqip8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما