تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

نمایشگاه نقاشی گروهی در جیرفت افتتاح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «گروه هنری آرش» در جیرفت افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، نمایشگاه نقاشی گروهی صبح امروز پنج‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با عنوان «گروه هنری آرش» در جیرفت افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه آثار نقاشی هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی آرش با عنوان «گروه هنری آرش» با هنرمندی هنرمندان و هنرجویان در ساختمان بسیج هنرمندان جیرفت برای اولین بار افتتاح شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از مسلم غیب‌الهی مدیر برگزاری نمایشگاه برای جمع‌آوری آثار و برپایی نمایشگاه هدف از برپایی این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی و اشاعه هنر نقاشی مدرن و آشنایی بیشتر عموم مردم با نقاشی مدرن عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان هنرمند جنوب کرمان سرمایه‌های هنری این مرز و بوم هستند.

وی عنوان کرد: آثاری که امروز در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است مسیری روشن و پر امید را برای هنرمندان این حوزه نوید می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسینی تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۴۵ اثر در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف از جمله سیاه قلم، مداد رنگ، رنگ روغن و دیوار کوب با حضور ۴۳ نفر شرکت کننده به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر را از وظایف ذاتی این اداره کل دانست و ابراز کرد: به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان در گالری‌های هنری باعث می‌شود هنرمندان با رغبت و انگیزه بیشتری در مسیر هنر گام بردارند.

وی افزود: این نمایشگاه از نهم شهریورماه به مدت یک هفته دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه با مراجعه به ساختمان بسیج هنرمندان واقع در چهارراه سینما از آثار به نمایش گذاشته شده هنرمندان جیرفتی بازدید نمایند.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcipqazrt1apq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما