تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
۰
plusresetminus
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان:

یادگاران ۸ سال دفاع مقدس سرمایه‌های گرانقدر نظام هستند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: یادگاران هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان به نقل از دقیانوس، قاسم رحیمی‌نیا مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و خانواده معظّم شهدای شاغل در اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تجلیل کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت خود حفاظتی و خود مراقبتی و تجلیل از خدمات و جانفشانی رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای شاغل در مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان برگزار شد.

رحیمی‌نیا در این مراسم ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خضوع و فروتنی رزمندگان و فرزندان شهدا به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس تقدیر و قدردانی کرد.

وی افزود: به برکت خون شهیدان، جانفشانی ایثارگران و تلاش رزمندگان است که امروز کشور ما در امنیت و آرامش کامل چشم به آینده دارد و ادامه دادن راه آنان بی‌شک بهترین روش اشاعه فرهنگ دفاع مقدس است.

رحیمی‌نیا رزمندگان و فرزندان شهدای والامقام را سرمایه‌های گرانقدر نظام دانست و افزود: از مجموع ۱۵۵ نیروی شاغل در مجموعه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ۴۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، ۲۳ نفر از اعضای خانواده شهدا هستند که این برای مجموعه منابع طبیعی یک افتخار محسوب می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت، ضمن بیان سخنانی در خصوص مقام شامخ شهدا و ايثارگران، به تشریح و تبیین اهداف جهاد آن‌ها پرداخت.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دشمن درصدد است تصوّری متفاوت و نادرست از هشت سال دفاع مقدس در اذهان نسل جوان ما ایجاد کند، گفت: مقام معظّم رهبری مدظله العالی تاکید بر تبیین و جهاد حقایق دارد و در این خصوص بایستی رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و تحلیل‌گران مومن و متعهد وقایع هشت سال دفاع مقدس را بازگو کنند.

انتهای پیام/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcbgzb8frhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما