تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد؛

ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌

بهرام مسلمی مهنی گفت: جهاد تبیین، محور اصلی مقابله با جنگ ترکیبی استکبار است و شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌ ضرورت دارد.
ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه‌
بهرام مسلمی مهنی در گفتگو با راه آرمان از جیرفت، درباره تحریم رسانه‌ای گفت: استکبار با تحریم رسانه‌ای در واقع چهره‌ واقعی خودش را نشان می‌دهد زیرا همزمان با شعار آزادی بیان، مسئولان رسانه‌های دیگر را تحریم می‌کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در عمل شاهدیم که آمریکا طی سالهای طولانی، ایران را تحریم کرده است و تحریم بر ایران اثری نداشته است و باتوجه به ترکیبی بودن جنگ علیه ایران، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که تنها راه برون رفت، جهاد تبیین است.
 
بهرام مسلمی مهنی خاطرنشان کرد: باتوجه به شکل گیری دهکده‌ جهانی، درعمل بخشی از فضای مجازی در دست رسانه‌های ایرانی هست.
 
وی تصریح کرد: ویژگی مهم آمریکا تحریم نیروهای آزادی بخش، انقلابی و جبهه مقاومت است و اکنون شخصیت های تأثیرگذار رسانه‌ای بسیج را تحریم کرده است.
 
پیشکسوت خبرنگاری بیان کرد: رهبری فرمودند که جهاد تبیین، وظیفه‌ همه است و جهاد تبیین در رسانه و غیر رسانه فرقی ندارد و جهاد تبیین که محور اصلی است، باید چهره‌ اصلی آمریکا را رو کرد.
 
مسلمی مهنی اظهار کرد: جهموری اسلامی ایران گردش آزاد اطلاعات را هرگز تحریم نکرده است و علت اخراج برخی از خبرنگاران بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان، همانا جاسوس بودن آن خبرنگاران بوده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به ضرورت شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: با شکل گیری شبکه مقاومت در حوزه‌ رسانه، مدیریت دروغ پراکنی استکبار جهانی مدیریت خواهد شد و تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام/ فاریابی 
https://armanekerman.ir/vdcewz8zejh8xpi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما