تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸
۰
plusresetminus
حسین اسحاقی گفت: همزمان با چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان در جیرفت برپا شد.
دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان افتتاح شد
به گزارش راه آرمان؛ همزمان با چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان با حضور حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، به مدت 2 هفته در نگارخانه یادمان ولایت شهرستان جیرفت افتتاح شد.
 
حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه، اظهار کرد: ۱۴ هنرمند از جنوب استان کرمان با ۶۰ اثر در این نمایشگاه  شرکت کرده اند.
 
وی با تأکید بر این که جنوب کرمان در حوزه فرهنگی در کشور حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: جنوب کرمان ظرفیت های فرهنگی بسیار خوبی در همه حوزه ها دارا می باشد به گونه ای که شاهد کسب مقامات برتر فرهنگی این منطقه در کشور هستیم.
 
اسحاقی با اشاره به این که موضوع جشنواره آزاد بوده است و آثار شرکت کننده در این نمایشگاه در زمینه مجسمه، طراحی گرافیک (پوستر)، نقاشی، تذهیب و نگارگری، خوشنویسی، هنر جدید (ویدئو آرت)، نقاشی، عکس، مجسمه، نقاشی و مجسمه می باشند، گفت: این جشنواره در قالب جشنواره های فجر کشور به عنوان دومین جشنواره در جنوب کرمان برپا شده تا هنرمندان بتوانند از این آثار استفاده مطلوبی ببرند.
 
وی تصریح کرد: در جنوب کرمان برای دومین بار این جشنواره برپا شده تا زمینه ای برای معرفی بهتر این آثار و استفاده از تجربیات هنرمندان کشور توسط هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی این منطقه باشد.
 
گفتنی است این جشنواره از امروز به مدت 2 هفته برای بازدید علاقه مندان به هنرهای تجسمی در نگارخانه یادمان ولایت شهرستان جیرفت دایر است.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdchkknzx23ni-d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما