تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
۰
plusresetminus
بهرام مسلمی مهنی از آغاز ثبت‌نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مشمول در سامانه کارا خبر داد و گفت: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای ثبت تقاضای تسهیلات می توانند از ۵ دی ماه الی ۱۲ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کنند.
آغاز ثبت‌نام فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مشمول در سامانه کارا
به گزارش راه آرمان از جیرفت، بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: طبق دستورالعمل جز ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کسب و کارهای دارای مجوز بخش فرهنگ و هنر اعم از چاپخانه، کانون های تبلیغات، موسسات مختلف فرهنگی و هنری، انتشارات، خانه های مد و لباس و آموزشگاه های آزاد هنری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: متقاضیان می‌توانند درخواست و ثبت نام خود را که شامل طرح توجیهی در سامانه کارا قسمت تسهیلات تبصره ۱۸ به آدرس https://kara.mcls.gov.ir/default/Home/Main_Header ثبت و پس از آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای پر کردن بقیه فرم ها و تحویل طرح توجیهی و کپی مجوز به همراه اصل مجوز مراجعه کنند.
 
بهرام مسلمی مهنی اظهار کرد: مجوز افراد باید دارای زمان بوده و ابطال نشده باشد در صورت داشتن چک برگشتی یا سایر مشکلات حساب شخص در همان مرحله اول توسط بانک مردود خواهد شد.

وی با بیان اینکه جذب تسهیلات رقابتی و طرح‌ها باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام صرف، تعهدی برای دستگاه اجرایی و بانک جهت پرداخت تسهیلات ایجاد نمی کند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcfyydyew6dmta.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما